Message Bored
http://adamrulz.com/board/

Top movies of 2005
http://adamrulz.com/board/viewtopic.php?f=22&t=874
Page 3 of 4

Author:  Destron [ Fri Jan 27, 2006 9:00 pm ]
Post subject: 

Sin city, Ghost in the shell 2, sw3, narnia, Fantastic four. top 5 good
Kong, 40 year old virgin, batman, waiting, wedding crashers. mid 5
the cave, transporter 2, brothers grim, house of wax, the island. bad...so bad

can't believe i payed to see the island...a remake of a movie sooo bad it was on mst3k

Author:  aDam [ Sat Jan 28, 2006 11:38 am ]
Post subject: 

Ghost in the Shell has a March 2004 Japanese realease date and even if I didn't go with that it was released on video here December 28th 2004.

Plus I wasn't crazy about it. It was okay but paled in comparison to the original movie and the TV series which I like to refer to as "Gitsac".

Author:  Destron [ Sun Jan 29, 2006 6:49 am ]
Post subject: 

mine can in the mail in january.. so :p

and I think everyone calls it gits:sac

I liked it cause it wasn't about the major it was a batou story.

by the way Adam, have you been keeping up with the season 2 dvds.... volume 3 just came out.. has some good shit in it.

Author:  aDam [ Sun Jan 29, 2006 1:15 pm ]
Post subject: 

If by "keeping up" you mean "buying them" then yes. I actually still have 2 episodes to go on the first season. I'm not sure if I want to start watching the second until it's complete. Meh.

But yeah... I used to refer to it as "GitS: SAC" on Internet but then ifyou read that out it's "Gitsac" which sounds kind of dirty...

Author:  Destron [ Mon Jan 30, 2006 8:33 am ]
Post subject: 

the last 2 episodes of season 1 are AWESOME.. watch them now... no more starwars, no more sailormoon or botzmaster.... GO NOW.... then watch season 2 at your leasure...

weird... when I say gits sac I think "poor quarterback" ... oh well :D

Author:  T Rex [ Mon Jan 30, 2006 8:18 pm ]
Post subject: 

1. King Kong
2. Sin City
3. Harry Potter

Author:  Destron [ Tue Jan 31, 2006 4:52 pm ]
Post subject: 

i went and saw pot4... still think the 2nd one was the best so far, but if emma gets any bustier... they're gonna have to recast for the next one... likely will anyway... ron and harry will have stubble by then

Author:  opuscat [ Tue Jan 31, 2006 5:38 pm ]
Post subject: 

I thought I had read somewhere that they begin production in Feb, like this Feb, tommorrow.

Author:  aDam [ Tue Jan 31, 2006 9:58 pm ]
Post subject: 

Haha. Yeah. How times flies...

I thought they were still the right age though. I mean... characters age so is it that retarded even if she did get busty? She didn't seem stacked in the last movie from what I remember. Can't say I was looking for it though.

Author:  opuscat [ Tue Jan 31, 2006 10:36 pm ]
Post subject: 

I don't see a problem with it but I'm not like a Potter fanatic where maybe it's gotta be exact to the books or something, no clue how old they should be in Goblet or the next Order of the Phoenix. Anyway, IMDB says filming to begin Feb 2006

http://www.imdb.com/title/tt0373889/

Apparently Emma Watson turns 18 in 2 years, 10 weeks, and 4 days from this post (it came up in a google man). Let's just call it now and say we're all thinking of banging the chit outta her by the next movie

http://www.movie-gazette.com/directory/ ... watson.jpg

Author:  aDam [ Wed Feb 01, 2006 12:27 am ]
Post subject: 

Hahaha. That's... not soon. -_- I hope she gets real ugly right before she turns 18 so all these people who are like "I don't think she's hot I just think she'll be hot when she's 18" will look like idiots.

Author:  Destron [ Wed Feb 01, 2006 2:07 pm ]
Post subject: 

she isn't one of the better looking jailbait actresses out there... and that's why she's likely going to be a solid adult star one day (I put a space between adult and star to not indicate pr0n btw) ...not like Duff or the olsens or other "count down to legality girls out there...

:roll:

then again its likely because she doesn't have the desney machine behind her going ...Little more Slutty! ...okay now we're going to spray water on you while you ware this tight white blouse... oh and jim drop the temp in here 15 degrees... he heh

Christeena and Britney where mousekiteers for chist sake... we all know what they did to haily mills and haily mills and anette funachelo

Author:  aDam [ Wed Feb 01, 2006 11:43 pm ]
Post subject: 

Well in fairness I didn't have any desire to porc Christina or Britney 'till they were legal... or at least in the ball park...

I doubt anyone but sexual deviants were into them in the Mickey Mouse Club days. I personally hated the show with a passion so it's a non issue.

Author:  opuscat [ Thu Feb 02, 2006 1:36 am ]
Post subject: 

Complete non-issue here too, never saw it ever even with Anette. Not a big Christina fan, she's got some odd body proportions or something, just weird ... Britney, well, it's hard to not wanna porc her in that video where she's dressed as a schoolgirl really, can't remember the song it's that memorable. Her music sucks to be sure, and so does she I'm sure

Author:  aDam [ Thu Feb 02, 2006 5:47 am ]
Post subject: 

Oh yeah. Never saw Anette Funchello in anything untli "Back To the Beach" so she really doesn't count. Of course I'm not of that generation.

Page 3 of 4 All times are UTC - 5 hours
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/