Message Bored
http://adamrulz.com/board/

I hate In speech enabled phone systems
http://adamrulz.com/board/viewtopic.php?f=22&t=618
Page 1 of 2

Author:  aDam [ Wed Mar 09, 2005 11:35 pm ]
Post subject:  I hate In speech enabled phone systems

http://adamrulz.com/beef/

Author:  joerammstein [ Wed Mar 09, 2005 11:37 pm ]
Post subject: 

Man, you're gonna have to elaborate on that one, because I have no idea what you're talking about.

Author:  joerammstein [ Wed Mar 09, 2005 11:38 pm ]
Post subject: 

Haha. Nevermind.

Author:  aDam [ Wed Mar 09, 2005 11:39 pm ]
Post subject: 

Hahaha! So yeah.. need the board linkto put in the beef but... can't link to the beef if it's not up. Chicken and the egg. So for 3 minutes there is a post about a beef that's not up yet... and now it's there. I'm amazed someone actually caught that. -_-

Author:  joerammstein [ Wed Mar 09, 2005 11:50 pm ]
Post subject: 

We don't have that crap in the Manitoba ghetto just yet, so I can't really comment on it.

So did this beef actually occur in January, or are you just trying to get caught up? :wink:

Author:  janine [ Thu Mar 10, 2005 12:54 am ]
Post subject: 

yup...

try being my mom, she still has a slight accent that gets picked up, and so the system never understands her, until she is like getting really pissed off, and screaming at it...

Author:  aDam [ Thu Mar 10, 2005 8:18 pm ]
Post subject: 

What the hell? That's a pretty crappy system 'cause your mother's accent really isn't that bad. Must just not work at all for people with a thick accent. Oh well... guess your mother should not try to play "Hey You Pikachu!".

And yeah I usuaully try to make a beef be about something that pissed me off in the target month but I must admit this was more something that pissed me off during the first week of February. I needed to place a lot of calls to Bell and Rogers to get my junk set up. But yeah I have literally been writting that beef for 2 weeks and that's all that got out. I need more hate in my life if I want to beef like I used to. Maybe I should like... give myself paper cuts and pour lemon juice on them....

Author:  joerammstein [ Fri Mar 11, 2005 12:55 am ]
Post subject: 

Hang on a sec. Are you guys a couple now or something?

Author:  aDam [ Fri Mar 11, 2005 1:28 am ]
Post subject: 

:wink: Yep. Have been for... about 2 and a half months now.

Author:  Destron [ Mon Mar 14, 2005 10:51 am ]
Post subject: 

Well that explains it...

:wink:

hey Joe, dude, just wait until he gets to see epIII ...BEEFs like the old days... its just a feeling I've got

Author:  aDam [ Mon Mar 14, 2005 9:32 pm ]
Post subject: 

Bah! I liked I and II despite my issues with the Jar Jar and the excess effects... though yeah there's probably enough issues for about 6 beefs just with those first 2 films. We'll see what III can dredge up. I'm already dreading that George will assume we all watched crappy clone wars and glazzes over the death of most of the Jedi.

Author:  joerammstein [ Tue Mar 15, 2005 1:57 am ]
Post subject: 

That reminds me, the new series of Clone Wars shorts starts next Monday.

Hey, I've got a beef. Figure Skating pre-empted Rick Mercer this week. GARBAGE. Ah well, at least Corner Gas was new.

Author:  janine [ Tue Mar 15, 2005 12:59 pm ]
Post subject: 

hmmm... missed rick mercer now that I think of it.. though saw corner gas ^_^

Author:  Guest [ Tue Mar 15, 2005 1:42 pm ]
Post subject: 

Is he the guy from those 1 tun chalange ads...?

I watch embarassingly little canadian tv. ...since the tickle trunk closed.
:(

and back to starwars.. expect ep3 to pick up a year after the end of the new CW episodes.... :wink:

It would be so funny If Queen Portman has the twins during the cartoon LOL

Author:  aDam [ Tue Mar 15, 2005 4:45 pm ]
Post subject: 

-_- But then they could not call Obiwan Obiwan for the whole movie!

Okay so I don't know what the "In" part of " I hate In speech enabled phone systems" was supposed to mean. -_-

Page 1 of 2 All times are UTC - 5 hours
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/